МОДУЛЬ 9. РЕФЛЕКСИЯ
Цей
модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки
та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної
підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних
навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки
навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна
використати наступні прийоми. Наприклад, додатковий час для виконання
окремих завдань, змінені та уточнені цілі навчання, модифіковані
завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями, календарі із
термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб, спеціальні
методи чи технології, а також підтримка спеціалістів (психологів,
лікарів тощо) або учнів-консультантів.
Учні,
які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й
талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу
можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар